/
' cRysTaL'Z bLoG
CRYSTALZYI
暱稱: ' cRYsTaL
性別: 女
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
暑假完喇-3-
2009-07-20
long time no c
我去左太空呀!!
2009-02-27
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


CHRISTMAS PARTY =] 分類: 未分類

 

 

尋日是CHRISTMAS PARTY

本來諗住又係無無聊聊咁過幾個鐘

點知真係幾好玩!

好多日帶左相機

勁偷拍人

勁映相

之後

我地玩估歌仔

D歌勁勁勁勁勁勁勁快呀!

但係玩得好HIGH x)

我地組好屈機呀!

如花惠你好勁唷!

但係真係萬萬估唔到

你居然會DOWNLOAD首"GASIBE"落電話度做電話鈴聲...

O晒...-_-'

之後我地玩"BIG TV"

勁爆笑

又有ORZ  ←都唔知點做...

又有3隻小豬 ←看似好簡單..但係如花惠就做到一蹋胡塗''..........

仲有吳冠亨..   ETC.

總之勁好笑呀!

比我想像中既"CHRISTMAS PARTY "好玩好多

呵呵~

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 睇睇相吧! - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

笑到好似攞左香港小姐冠軍咁既...?

偷拍成功x)

洗唔洗咁光明正大呀......

又一次偷拍成功!

其實呢個係陳小明黎嫁 .. {cinderala lee!}

 

其實我係想映個黑板.......

這位就是lam man了!

如花惠你呢個咩甫士黎嫁........攪到我都好k形添.....''

楊維喜你好迷人唷>v<

呀仔呀! {佢手個份係我比佢既生日禮物.....}

我打死你!方卓型你受死吧!XD

得半邊面既cinderela............''

sos你好pro呀>v<

lam man你好可愛呀>v<

大家請留意左上角個嘴................''

好多野食呀!!

終於影到個黑板!

 

scout黎唱歌-v-

玩"big tv"呀!*v*

我地組估歌仔win左既禮物!

 

由於我太樣衰
所以有我個樣個d都唔擺上黎喇-v- {除左想比大家睇下如花惠個樣之外}
所以就係咁多喇!

 

at last講番句 ,

MERRY CHRISTMAS呀!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 CRYSTALZYI 的日誌)


kokhiukwan 於 2008-12-22 05:46 PM 發表:
MERRY CHRISTMAS啊昭懿=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]