好耐冇打blog-v-
唉牙
呢排好煩牙-3-
煩下年d野;(
煩8級d野;(
煩暑期作業;(
煩個浴室;(
簡直系人生苦悶
d fd個個冇晒影
部電話得行到bei
估吾到等左咁耐既暑假居然搞成咁-3-
**************** i'm a line***************************
莫名其妙
對聽日有種期待
好想聽日快d黎
聽日一定要on到msn牙-v-
on吾到死比你睇/3\
好喇
玩陣先-v-
希望聽日記得打blog喇0v0