2010 年 1 月 29 日  星期五  


Dayz..........

分類: 未分類

今日係考試ge5知第幾日

今日又要同個妹妹仔一齊返學

開始有d厭

佢我同佢有代溝牙

一d都傾5埋

今日考CP同中作

今次CP都幾易

但都係怪我冇溫書

- -

跟住考中作

我作第一題

我覺得應該好多人好作第一題ga啦

跟住考Eng Oral

企係到食風囉~

考個時有d緊張

個老師聽完我講野之後皺眉囉

今po死得啦T.T

放學啦-v-

 

 






訪客留言 (返回 CSK_star 的日誌)


love_yan925 於 2010-01-31 05:24 PM 發表:
CP easy (;
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -
我冇溫書姐-V-
Posted at 2010-02-02 12:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ernestw88 於 2010-01-30 09:17 PM 發表:
c0mmEnt``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2010-02-02 12:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Smile_Wai 於 2010-01-29 09:44 PM 發表:
眉清目秀...xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

夠啦- -"
 
Posted at 2010-01-29 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



david212002 於 2010-01-29 07:57 PM 發表:
ms poon考我-v-真好彩
我見到自己15分-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係-v-
105室
Posted at 2010-01-29 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winkie1118 於 2010-01-29 07:36 PM 發表:
個mz聽我講戈陣都皺眉囉>commenT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
Posted at 2010-01-29 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ning021101 於 2010-01-29 06:44 PM 發表:
c0mmEnt``;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2010-02-02 12:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CSK_star
暱稱: ★'Who Is§
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
Amazing Cold 上腦
無聊......非無聊人5好...
我回來了~~~~~~~~~
我是小淑女-v-
新口號-{CandiMandi}-
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 177
今日人氣: 0
累積人氣: 1860