2010 年 10 月 22 日  星期五  


Amazing Cold 上腦

分類: 未分類

Amazing Cold

作詞;肥lin lin &邪

曲:取材自Amazing Grace

歌唱者:不知名人士(招募中...)

版權所限,請隨便轉貼xDDDD

Amazing Cold! How Cold? Very Cold!

I Cold, You Cold, We cold......

You Cold,And I Feel Cold.

I Cold, And You Feel Cold.

How Cold? Very Cold! So Cold!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日ME堂

輕輕鬆鬆又一堂

吳芷晴high大左xDDDD

MU........

差D想訓

amazing grace簡直係一首催眠曲zZZ

因而........

就創作左Amazing Cold xDDDD

係一首好易上腦ge歌......

坐我隔離戈個已經上腦xDDDD

小息5知做過D咩.....

MATHS~

幾好.........

ENG'''''

超5想上

好悶 x 100000000000000000n

午息!!!!!!

係到睇"小明坐火車"

笑爆嘴

小明坐火車,坐火車都那一方........

xDDDD

中文堂........

係到宣傳Amazing Grace

哈哈

睇5到琴戈段一分鐘短片牙~~

聽日................

嘻嘻

 






訪客留言 (返回 CSK_star 的日誌)


youthline 於 2011-03-03 12:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



youthline 於 2011-02-15 09:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Smile_Wai 於 2010-10-22 11:28 PM 發表:
comment:D
小明坐火車(n)!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



misslwt 於 2010-10-22 10:20 PM 發表:
amazing cold:):):)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ning021101 於 2010-10-22 07:14 PM 發表:
統測完同我出街啊.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....到時先
Posted at 2010-10-22 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jeffery_Kiu 於 2010-10-22 06:54 PM 發表:
comment x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2010-10-22 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CSK_star
暱稱: ★'Who Is§
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
Amazing Cold 上腦
無聊......非無聊人5好...
我回來了~~~~~~~~~
我是小淑女-v-
新口號-{CandiMandi}-
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 177
今日人氣: 0
累積人氣: 1859