今天的天氣.....唉...大家都知
今日五點幾先訓,訓下醒下,真係好辛苦
第一次起身係我阿叔叫我教佢禁個新電話
第二次我阿媽打黎叫我收衫......頂
跟住就唔知做咩幾百個冇人出聲既電話
我好想屌佢..不過冇人屌黎都冇用
訓唔返.....跟住選擇開電腦玩
唔知打咩好
好想有人陪呀...好耐冇試過呀............哈哈
妳鐘唔鐘意地中海既男人呀??????
第一次打日記
請各位多多支持
唔洗留太多言