| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 1 月 20 日 星期二:)
離開春假~還有一日 開心~  |
|
明日是最後一日啦,雖然明天要測數學,但我一定會努力的~
第一次7十幾,第2次86,今次一定可以破記錄的,MAYBE有90.嗯!!!
希望真係有啦~亦祝其他數位成績差的人加加油啦~
今日測左英文UNSEEM啦,我覺得我可以取得20分(滿分30),加埋尋日44就有64= =
(好低)囧
唔邁成績住,講下新年WISH啦!!!新年最想去香港買公仔,不過如果有人可幫我去買就仲好,因為我唔想離開澳門,哈哈.因為我有好多好朋友在這裡!
亦希望各位網友,各位朋友仔考試合格.日日都咁開心~
|
| 發表時間:2009-01-20 06:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LonG29 於 2009-01-21 06:01 PM 發表:
放假出黎一齊行下街啦 @@ 去hk 打唔錯~~
|
網主回覆
comm3n+2.u Posted at 2009-01-20 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|