⌘Joan of Arc⌘Mozart-Sonatek448⌘
PROMISE is the finest community in Counter-S.

Stay gold,stay true to yourself,to your friends and never let it go.
CV_N
暱稱: 艾莉豬
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
尋日澳大註冊
so sad
2010-07-20
2010-05-17
開始我GE PARTIME生活
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
テレビ東京
テレビ朝日
CSO ONLINE
Electric Sound Produ...
NHK ONLINE
PAYLOG 事務局
妖怪尽くし
琴譜區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 157
今日人氣: 7
累積人氣: 2310

 
2010 年 7 月 20 日  星期二:)  
2010-07-20 不安
 

捻起聽日要正式去學電單車,就唔想時間過得咁快

大家都知.學電單車有好多衰野..
 
1)一定會曬到成舊炭

2)日日都要俾阿SIR插到飛起

3)一定要賠錢,因為個個0靚仔第一次學車都手震腳震,試過有人撞爛左個車頭燈.

4)ONLY FOR ME.其實我上個月已經去左一堂.....而且第一日就撞花左阿SIR架車...聽日要拎錢賠俾佢先得.好驚佢記住我個樣同名,到時考試戈陣FAIL左我~''~

好淆啊...唔去得唔得啊,媽子.

發表時間:2010-07-20 10:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CV_N 的日誌)


bo33 於 2010-07-28 02:16 AM 發表:
慘...
加油;比心机;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



markiekuan 於 2010-07-21 01:29 PM 發表:
- -
如果學個時都驚咁真正比你揸個時咪撞硬- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]