尋日我有個fan叫我問下d女仔體重,當時我心捻有咩難姐,體重咋嘛,於是我返到屋企問傻婆,我已經係慢慢偏離佢注意,大約講左半個鐘,於是就問佢體重啦,點知
佢真係好精,一句都唔答,我出盡哂激將法,語言攻擊,佢就係唔肯講,我當時心捻,乜你咁蠢架,男仔講大話係為左令自己好過,女人講大話係為左令對方好過,難道你
唔識求其作一個數字呃下我,等我罷休咩,只會一直堅持,結果令雙方的僵哂,.
10同lisa傾電腦,後來問到佢女仔體重ge事,佢話如果有女仔回答男仔體重,咁戈個人就係傻ge,= =
我當時捻:係咩= =
原來我做左一個好白痴ge事,我聽日一定要教訓戈個叫我問人體重ge死仔.
|