[[牙泡*hhh*の 小日記本

I AM THe KInG oF The woRLD!>3<

            i   waNT   YOu  tO LeaVe  mE  alONe! ok?

 
CWAI0913
暱稱: *hhh*泡CHI]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-27
2007-06-23
604*MANDYS B...
602*
好耐冇野日記tim-33-
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MANdY XG”
PAnG XG-3-"
_______ 小滔日記*
MISSWONG個X...
HEI個日記-3-
小包個日記-3-
將, 軍 XG"
站內搜尋
2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


又到左討厭的星期3*

今日,,  唉

又係討厭既星期3,,  超僧囉..

唉, 都冇嘜野好講,,

又係咁唔開心=〕    -V-

如常又係做果D野,,  真係唔想打-3-

今日PE  EXAM     堆鉛球-3-

8/10炸  唉..   唔滿意

冇計,,  我呢個星座既人係咁架LA,,   嘜鬼完美主義者喎-3-

唉,,       小息,,HIUHA 要溫野,,  我又係留左係班房!!!

好想轉校呀!!!!!     嗚嗚嗚.......

但係,, 點都要忍多一年     唉

點算AR,,,                我恨你,,我僧你!!!    食屎LA

點解呀!!!!  點解要咁對我呀!!   我到低做錯左D嘜呀!!!

不如死左去好LA,,           咁岩有把界刀係到,,

哈~   係咪應該感謝神呢??   早會都講過LA,

感謝神,,   比我冇左幾個FD!!!!!        誠~心~所~願~~~

刊登時間︰2006-10-18 09:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]