[[牙泡*hhh*の 小日記本

I AM THe KInG oF The woRLD!>3<

            i   waNT   YOu  tO LeaVe  mE  alONe! ok?

 
CWAI0913
暱稱: *hhh*泡CHI]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-27
2007-06-23
604*MANDYS B...
602*
好耐冇野日記tim-33-
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MANdY XG”
PAnG XG-3-"
_______ 小滔日記*
MISSWONG個X...
HEI個日記-3-
小包個日記-3-
將, 軍 XG"
站內搜尋
2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


冇$$了,,

琴日打打下日記因為太眼訓,,  訓鬼左

嘰,,  咁我唔打返琴日果D啦.. 

都冇嘜野好講-3-

 

今日又係起身呀果D啦,,  7點11出門口,,

落左去搭的-3-  呼∼  唔想的

之後返到去..  玩左陣就早會..

聽左陣野就返返去,.,  上堂

1又係悶..  堂堂都係咁悶--

唔堂堂講LA-3-

今日LUNCH 個小息勁唔開心,,

比人打爛左塊鏡..  勁唔開心..

勁僧果個MO KIN HO喎!!

叫佢去死啦,,

果塊鏡係人地送比我架!!!DIU佢

食撚屎吧!!

之後勁唔開心..  勁囉D人黎出氣..

但係好快又小息完,,

ENG之後上家政..

好好玩..  我整沙律香焦卷實在太好吃了,, (XD自己讚自己)

上完就班主任, ANDTHAN放學-3-

戲劇--悶悶地

放學果時都6點,, 

ANDTHAN同”飯”欣包婷佢地去食野..

好味>3<

之後都成7點,, 

勁驚比呀媽鬧.. 飛的返家-3-

冇$$LA-3-

刊登時間︰2006-10-05 08:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]