| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
| 冇$$了,, |
琴日打打下日記因為太眼訓,, 訓鬼左
嘰,, 咁我唔打返琴日果D啦..
都冇嘜野好講-3-
今日又係起身呀果D啦,, 7點11出門口,,
落左去搭的-3- 呼∼ 唔想的
之後返到去.. 玩左陣就早會..
聽左陣野就返返去,., 上堂
1又係悶.. 堂堂都係咁悶--
唔堂堂講LA-3-
今日LUNCH 個小息勁唔開心,,
比人打爛左塊鏡.. 勁唔開心..
勁僧果個MO KIN HO喎!!
叫佢去死啦,,
果塊鏡係人地送比我架!!!DIU佢
食撚屎吧!!
之後勁唔開心.. 勁囉D人黎出氣..
但係好快又小息完,,
ENG之後上家政..
好好玩.. 我整沙律香焦卷實在太好吃了,, (XD自己讚自己)
上完就班主任, ANDTHAN放學-3-
戲劇--悶悶地
放學果時都6點,,
ANDTHAN同”飯”欣包婷佢地去食野..
好味>3<
之後都成7點,,
勁驚比呀媽鬧.. 飛的返家-3-
冇$$LA-3-
|
| 刊登時間︰2006-10-05 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 74 | »
|