今日係中秋節也,, 唔係幾HAPPY-3-
今日本來約了BELL*姐佢地去玩,, 只可惜
今日要去牙麻到做節=] 唉,, 失望加傷心中....
今日係學校都冇嘜野好講-3-
放學,, 係學校睇詩王,,
勁好睇,, 今日綺婷妹要唱歌仔-3- 佢超爆可愛,,
佢地重著住我地件校服 嘰嘰嘰***
有童童啦,, 飛飛啦,, 綺婷妹啦,, 重有個唔知啦,, 好似重有新哥-3-
好好玩., 我地好似D FANS咁樣大叫,, 綺婷妹,,
又舉紙.. 嘻嘻
綺婷妹無奈的啤著我們,, 恐怖ING也
佢星期2一定好恐怖-3- 有佢堂..
今晚冇同BELL佢地去玩.. 去左牙麻到做節,,
食左飯啦 飽飽,,>3<
之後過左沙田公園果邊睇花燈,,
令..
影左D相.,
聽晚先POST,, 訓LU 支力爆*
琴日聽到有人話鍾意你,, 真係唔開心,,
點都會有D呷醋..
我知我同你一定冇可能..唉
算把..
也許只能默默的守護著你-3-
|