| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| 頂.. |
頂佢個肺!! 琴日又冇打日記..
diu 食屎啦黃子瑋..唔係話日日打架咩..>#<
吼!!!!!
唔打琴日d打啦..
今日如常起身呀..果d啦..
之後搭的返學.. 應成自己 唔可以再搭的的 要草$$
返到去.. 搵小BELL佢地.. 之後玩左陣
今日又係早晨崇拜, 悶!!!
今日係胡運好講野 又係悶!!!
之後行返返上去 班主任課 悶呀!!!
早讀-----
第1堂 CHIN 悶啦!!
第2堂 MUSIC.. 又係唱左超多歌..
今日有1首好好聽∼∼ ”誰曾應許”
好聽唷>3<
之後小息 今個月唔洗再食果D難食D三文冶LA YO*
玩左陣啦”” 又上堂*
英文!!. 悶..
但係個MISS真係好鬼死好人.. 笠死佢>3<
今日成日欠野.. 企左好多次身,,
P.S..我今日所有功課都係返到黎先做的.XD 但係都係咪做曬..
之後又過左50分鍾-3-
第4堂,, MATH
今日真係黑仔.. 比個新哥叫左出去做數-3-
好彩我係ENG果堂抄左姐..
唔係放學要去見佢..
我記得今堂MO佢比新哥罰,, 嘿嘿嘿嘿
真慘*
之後就食飯.
去左豬頭佢地果到食..
我∼發現左1樣野. 原來方慧婷到呢家真係比我地改左好鬼死多個花名..
真可憐唷>3<
之後話咁快就食完.. 就小息..
係到複陳曉嘉.. 同佢上左F.1到玩 嘰嘰
之後好快又上堂.. 第5堂.. 中文 冇錯--又係
中文又係悶!!!
之段第6堂.. 中史..
綺婷妹堂.. 又係悶..
今堂係到玩抄肇記.. 扮乖女.XD>3<
之後就班主任.. 勁耐先放..
之後放LA.. 留左係到陪豬頭等盧廢婷∼
待左勁陣..
落鬼左去食野..
之後等..等--同等
等到5點都咪放..
同豬頭閃人-3-
行返去..
之後去左買野..
返屋企.
玩電腦..
同小滔傾電..!!
之後落去食野 又食拉面.. 又悶又飽
之後返家!!
聽日同豬頭返學也,.,YO
__________________
呢排勁鍾意聽雪割花..好正唷
|
| 刊登時間︰2006-10-03 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 74 | »
|