[[牙泡*hhh*の 小日記本

I AM THe KInG oF The woRLD!>3<

            i   waNT   YOu  tO LeaVe  mE  alONe! ok?

 
CWAI0913
暱稱: *hhh*泡CHI]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-27
2007-06-23
604*MANDYS B...
602*
好耐冇野日記tim-33-
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
MANdY XG”
PAnG XG-3-"
_______ 小滔日記*
MISSWONG個X...
HEI個日記-3-
小包個日記-3-
將, 軍 XG"
站內搜尋
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


頂..

頂佢個肺!!  琴日又冇打日記..

diu  食屎啦黃子瑋..唔係話日日打架咩..>#<

吼!!!!!

唔打琴日d打啦..

 

今日如常起身呀..果d啦..

之後搭的返學..   應成自己  唔可以再搭的的 要草$$

返到去..  搵小BELL佢地..  之後玩左陣  

今日又係早晨崇拜,  悶!!!

今日係胡運好講野  又係悶!!!

之後行返返上去  班主任課  悶呀!!!

早讀-----

第1堂  CHIN  悶啦!!

第2堂 MUSIC.. 又係唱左超多歌..

今日有1首好好聽∼∼  ”誰曾應許”

好聽唷>3<

之後小息  今個月唔洗再食果D難食D三文冶LA  YO*

玩左陣啦””  又上堂*

英文!!.  悶..

但係個MISS真係好鬼死好人.. 笠死佢>3<

今日成日欠野.. 企左好多次身,,

P.S..我今日所有功課都係返到黎先做的.XD  但係都係咪做曬..

之後又過左50分鍾-3- 

第4堂,,  MATH

今日真係黑仔..  比個新哥叫左出去做數-3-

好彩我係ENG果堂抄左姐..

唔係放學要去見佢..

我記得今堂MO佢比新哥罰,,  嘿嘿嘿嘿

真慘*

之後就食飯.

去左豬頭佢地果到食..

我∼發現左1樣野.  原來方慧婷到呢家真係比我地改左好鬼死多個花名..

真可憐唷>3<

之後話咁快就食完..  就小息..

係到複陳曉嘉..  同佢上左F.1到玩  嘰嘰

之後好快又上堂..  第5堂.. 中文  冇錯--又係

中文又係悶!!!

之段第6堂..  中史.. 

綺婷妹堂.. 又係悶..

今堂係到玩抄肇記..  扮乖女.XD>3<

之後就班主任..  勁耐先放..

之後放LA..  留左係到陪豬頭等盧廢婷∼

待左勁陣..

落鬼左去食野..

之後等..等--同等

等到5點都咪放..

同豬頭閃人-3-

行返去..

之後去左買野..

返屋企.

玩電腦..

同小滔傾電..!!

之後落去食野  又食拉面.. 又悶又飽

之後返家!!

聽日同豬頭返學也,.,YO

__________________

呢排勁鍾意聽雪割花..好正唷

刊登時間︰2006-10-03 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]