以前我一直都以為係朋友當中..
我有個有本事又高大又叻又對我好既男友..我係最幸運的一個..
但相處耐左..原來對你好都唔會永遠的..
一齊耐了..又嘈架又冷戰又和好....不停重複左3年..
你先發現佢係一個有佢岩無佢錯..永遠只有我錯的男人!
我以前講過愛情唔會長久..如果有bb我會唔要個老豆..
原來係岩嫁...長果d叫感情唔係叫愛情~
3年..哩次我最失敗最哂時間既一次....
好好既男人都係得表面..佢都會呃你激你鬧你埋怨你!
點會哄你讓你包容你!!!!!!
琴日返完大陸...
病又嚴重左...我掉好多好多頭髮..好驚無哂頭髮..
半夜又不停起身訓唔到..日頭想訓又一訓低就肚痛~~
不過小事..好快好...但點好都係睇我自己戎唔戎口..
我又唔想去睇醫生...如果將來有咩事會嚴重既又點..將來既事
而家生活得好好~~!
只係愛情,事業,友情我都係空白......
因為一段愛情而搞到咩都空白~~
分類: 未分類 |