岩先同阿旭傾qq
志偉又加埋我qq..
我地約好無成玩由細玩到大既人一齊燒烤聚下..
好開心丫...
有我..家兒..翠兒..琴妹..家樂..阿財..阿旭..志偉..肥聰..華仔....仲有d唔知會唔會一齊呢..呵
真係好開心...自從我14-17歲落d大家都有一齊玩..過年丫都一齊..
而家17歲後做野..無返去一齊玩lu..嘿
希望我地友誼永遠啦^^
因為我地都算大家對大家都唔錯..嘿嘿