某人送俾我平生第一次收既禮物..
歌曲..歌詞..頸鏈..我都認為好寶貴..
因為我好愛佢..可惜都被我丟棄了..
無左就係無左..只有去懷念..
同樣衰過既一定有陰影..
殺左人都會怕鬼啦..哈..
背叛我既懲罰代價..
每月送1份禮物同減肥..好難嗎?
應該總比每天偷偷摸摸地在我背後信e mail俾人易吧..
我唔係迫...哩d係我想既事...
佢想你每天同佢sd 一封信...同樣我都想你每月送一份小禮物..
你神秘的禮物..唔係我去挑選的禮物..所以唔洗怕我呃你錢..
我都已經唔清楚自己了!!!!!!!!!!
荒廢的日記板!!我就係鍾意佢荒廢,無人去理會,無人去在乎!!
希望我可以真係搵到我既真命天子...不惜一切去為我既天子..
而家哩個我只係覺得佢怕我呃佢..怕我報復..怕我洗佢錢..哈哈
原來我既絕望仲未消息..所以情緒都時好時差!~
人類就係咁軟弱無能!~~!
分類: 未分類 |