今日返學果陣落住毛毛雨喔=.=
淋住雨返學..好正..哈哈!!!!!!
最衰今日要影班相..so要拎埋校褸=.=
今日lunch前d堂全部上30分鐘..12點-2點放lunch..哈
最正都係今日>.<
可惜今日無帶電話丫..==
如果唔係實無咁悶..嘿!!
上堂真係悶..特別隔離坐左個金魚佬既物體..
成日講咸野..我聽到都悶哂=o=
琴晚同個傻佬傾電話..好搞笑丫..>.<
哈..太口花啦..反醒下啦你=,=
嘿嘿!!!!!!
今日我全日都好開心--我笑果陣..
死人芬又話我掛住個死仔=.=
傻的..!!哈

分類: 未分類 |