今日上堂..唉..悶死丫
考試得一張中作57分合格..
其他全部唔合格lu......
哈哈.,..!!都唔知點升中4-.-
可能真係唔洗讀喔..
上堂..訓覺..好鬼眼訓丫..琴晚12點幾先訓..!!
下午就去左中央果邊--
派埋d垃圾..又浪費本小姐d寶貴時間..唉>o<!!
放左之後佢3條粉腸又要去借書wo--
正一傻婆..成日掛住睇書..
嘿嘿!!!!!芬..我對你亂up嫁咋..唔好當真=o=!!
好想快d放假丫..而家放假真係開心..kaka!!

哈哈!!!!!大個囡啦kaka!!!真開心丫哩排@o@
分類: 未分類 |