今日幾開心..哈哈
惠橋放假啦..><
見唔到個令仔lu........
今日好少學校返學..so lunch好快買完=.=
好早返返學校啦..haha!!!
仆街週會又遲放..
放學自己1個走..無等佢地-.-
自己1個行幾正..haha!!!
樓下真係大把令仔-.-
有間死ive><..
好唔想讀丫..><