琴晚陳曉發想我畫xxxxx哩幅畫俾佢做生日禮物丫.
哈哈!!放心我會畫既..我畫畫咁叻--呵
今日死楊遠榮又狂講鹹野..
又狂扮日本仔d叫聲-0-
lunch我地4個出去食...
凍撚死丫..><
買完野拎去xxx度食啦,,無得坐就拎左去
車埸既平台果度坐黎食啦.,
4個人岩岩好夠坐kaka!!
如果聽日5個人既..真係唔知點坐喔--
d功課丫果d岩岩好做哂啦趕到==
bio無做到照交..個miss太悶啦..唔洗理佢-o-
默書個陣..淨係識ceel wall==
仲有1隻寫左係枱度..有得抄..kaka
都有2分啦==
放學就msth留堂@o@
改改改!!都唔算最遲走既..呵..
好鬼干丫..>o<飲多d水啦要/.\
分類: 未分類 |