哈哈...
今日上堂..又同隔離條友揖位坐..gd!!
lunch同左司徒 芬 何嘉欣 陳嘉欣一齊去食
之後得我同何嘉欣 陳嘉欣一齊行返上去..
後面好嘈以為邊個添..
原來係kai發..豪..龍..奸人堅仲有個唔識
kai發撞到部車..俾人話佢偷車..笑撚死我..哈
之後我叫佢f1仔..佢同第二個講wo-o-!!!
kaka!!
放學同何嘉欣一齊走..佢行落黎再搭車上去..
呵!!