今朝遲左起身自己返學..
勁黑仔丫..><
搭車又俾少左錢..
銀包又cake住左件jacket..
落車又撞到個頭><
今日..俾miss掉哂位丫><
搞到我果邊好玩d人走哂
..跟住阿yo同豬華就推木台--仲叫埋後面d人推..
話要搞旺哩邊..kaka
旺左就又可以掉位啦..嘻
同楊遠榮坐..狂同佢傾計囉..><
佢英文好勁丫..><無左佢都唔會咁快做哂d英文
kaka!!miss借左2堂中文堂上英文..
即係連續3堂英文..正爆
又唔洗上堂..做完兩編野就無野做lu..
係度傾計啦..><
kaka...森豪同楊遠榮成日係度講鹹野--
佢地又係係講緊藝術wo-o-
放學同左珠 芬 欣去西九..
我買左件衫丫又..哈哈..好開心..
仲買左隻野..嘻..
又放王元龍飛機啦-o-
無去到唱k-o-
哩排..lunch成日見到佢地班人..
搞到我諗通左好多野啦..kaka!!
避得就避啦..
聽日好想去睇戲丫..可惜無人陪我/.\
不想傷心..
!~只要天天開心||
分類: 未分類 |