曾經以為
真得忘記你的好
我再不是你手心里的寶
想到我們
初次牽手那些滋味
我的心一片灰
上帝賜给我們
一次美麗约會
卻讓我們彼此都很累
我們盡力挽回
最後还還是憔悴
低下頭
我流著淚
想回頭
感覺自己背負所有的罪
誰我孤單身影
一個人消失在人群中
輕輕一句再會
改變我的所有
終於明白
没有了你的愛
只剩下痛苦
傷悲無助
想念你My love
好像能夠讓愛重來
愛只剩下一片回憶
明天要怎樣來繼續
我的心已不再有光輝
慢慢的枯萎
期待你能
再次出現將它喚醒
輕輕一句再會
輕輕一句再會
改變我的所有
終於明白没有了你的愛
只剩下痛苦
傷悲無助
想念你My love
好像能夠讓愛重來
NO...
只剩下痛苦
傷悲無助
想念你My love
好像能夠讓愛重來
希望你能重新回來
今日去小西灣丫..
搭車..好暈--
太耐無搭車囉..><
好彩有芬陪我落去企,,嘻..
今日好悶嫁..坐係度又曬..
之後同心心粟米去廁所..跟住係廁所出面玩
死心心..變態的/.\
成日打人地既胸/.\
kaka....
之後出去食飯..又鬼死咁多人
無食度..去左買豆沙包同雪糕食..
好味/.\
帶去d野一早食哂..仲拎哂粟米..芬果d黎食/.\
.........夜晚6點幾去左西九食m記..
少芬..發..龍都黎左..
食完之後就返歸..
分類: 未分類 |