唉唉.......
日日係屋企戇下戇下......悶死我啦
黃生黃太黎左我屋企同我爸媽打麻雀==
我代我媽打左幾鋪都無心機打..
之後就唔打..
返房訓左一陣之後就出廳搵野食..呵
之後睇電視..睇紅豆女之戀..
睇到第5集..老豆就要睇新聞--
咪俾佢睇囉..返房玩下電腦寫埋週記..呵
早知琴日死仔龍叫我去唱k陪佢去啦又唔洗我錢..><
悶爆...丫....................