激死我啦........
成家無個正常..
屋企得我正常嫁咋..><
佢地都唔係人..
老母就成晚無返屋企..
細佬又唔返..
老豆就晨早嘈住哂..
6點鍾開哂燈...光到爆..屌佢
搞到我醒左..好煩丫佢..
忍佢啦...見咁光以為7點8點..
過一陣佢出左街..我起身出廳..
屌..出面鬼咁黑..
個仆街老豆開哂d燈跟住又死左出街..
個個都唔返屋企..就咪鬼返..得我自己一個仲正..
成日嘈鬼住我訓覺..好火丫..><

妖妖....好想快d搬出去住..><
等我媽同細佬返黎鬧鳩我老豆..
成日唔為我諗下..人地要訓嫁ma/...
佢唔洗訓咪死出街囉..要出都咪開燈..
而家又開住燈睇報紙..搞到我訓唔到..
妖..佢死去公園睇啦..><
>.<..................
哈哈..下午同傻發方..豬..欣..去睇怪物..
哈哈..唔想睇..d聲咁恐怖><
原本我唔驚嫁ma..聽到d聲先驚咋..\./
哈哈..睇到喊..好好玩
分類: 未分類 |