今朝一早起左身係度同我媽鬧架
阻住我去廁所..急尿急死我啦>.<
唉!!!!!!好悶丫..又無地方玩..
算啦..鬼叫我無夜晚可以陪7出街玩既fd咩--
得珠1個.......今晚都係唔出好過-o-
咁耐..我咩都放低哂啦..
唔理啦><..好想咩都唔理!!!!!!!!!!

下個禮拜測驗...懶得溫
真係唔想讀丫><
咩都捉人又仆街!!!!!!!!
何況釗都俾人踢左出校啦..
到而家都未見過佢><
哈哈.,...................................
琴日返學見到kai發@o@..好kai喔
成日笑=.=
我為左我既理想..要俾心機..><
好彩應該唔洗讀書都應該做既掛--
呵!
分類: 未分類 |