今日返到學校...
果3隻野送左禮物俾我丫..><
上課室同放學果陣拎死==
嘻..好開心..
粟米隻豬仔好cute//
芬佢..叫佢買錢an俾我佢..買左..
但好低b=.=
kaka..不過算/./有用就得..呵!!
一返黎入左一百蚊落去--
唔洗好耐就會拎返出黎嫁啦
司徒送果隻唔知咩黎==
不過..好軟好舒服>o<!!
跟住同菁約左..星期5出去拎禮物/..kaka==