今朝又起身又訓/.\
巧累...
今日同司徒去左大埔買jacket..
終於買到啦..哈哈!!!!!
為左買哩件野..加埋上星期5..
我地一共搭左地鐵加火車..成30幾40個站..!!!!
又浪費d錢..
個校長都白痴嫁..又無腦..
個腦生係屎忽度嫁佢..><
我地間學校係石硤尾..
佢竟然搵間校服公司係大埔...
搭火車去到大埔都好嫁啦..
點知仲要轉巴士..
間野勁隱蔽..又舊/.\
妖..個校長好仆街丫..><
返學d襪同外套都要定/.\!!!!!!1
呵!!!要諗下要咩生日禮物好..><
好好開心丫..快d生日/.\


分類: 未分類 |