
琴晚睇完情深深雨濛濛好好睇丫..><!"
今朝訓到9點幾起身..開電視有流星花園睇wo==
而家先知>o<!!不過流星花園2都唔夠1好睇==
仔仔好cool丫..>.<"
嘿嘿!!睇完就整隻日記..同芬玩左陣鋤d..kaka~~
跟住阿媽返左黎..又嘈我..
話我係屋企都唔煮野俾佢食--
跟住佢煮完野俾我就就去左返工!~
我係屋企聽歌..悶到爆..
咪撿下房囉==
d垃圾...多到垃圾兩個桶都放滿哂..
咪將d放係出面張食飯"木台"同地下囉..kaka
搞到地下超污濁==!~懶得掃佢-o-
等媽返黎撿../.\
d衫就..擺哂係度==有排掛>o<
分類: 未分類 |