嘻..琴晚老豆返左黎..!!!!
叫佢買薯片去我食..之後我狂吹佢落去買..!!
跟住佢就話..知啦..皇帝囡..俾我抖下先落啦....哈
之後佢落左去買左5包大包既薯片俾我..全部都唔同==
但無我鍾意食既..><!!
黃太佢地黎左打麻雀..我代我老豆打左2鋪..win左35蚊..哈哈!
之後拎錢走人俾返我老豆玩!~~呵呵!!
係咁..一邊睇電視一邊食..食左兩包丫==
今日返到學校..早會又企到死咁濟..又多書..
又唔俾人地放書..真係無良丫間仆街學校!!!!
上堂..就由第一堂玩到放學..堂堂俾佢地嘈住!!!玩玩玩--
睇陳平d週記..笑鬼死..同阿雞..洪志達..森豪..3個狂笑..狂話佢!!
哈哈!!前後左右都係男仔==除左前面果位靜d之外..
果3個成日玩--!!!!!
不過堂堂咁玩下..好快就放學..都幾好既..呵呵!!
分類: 未分類 |