哥哥琴晚10點幾黎左我屋企同佢個fd--
12點幾走左..
今朝7點幾俾人嘈醒左..阿珠仲咁好訓--
跟住再訓..再到10點幾又起左身..
玩電腦啦....玩左陣我煮麵食==
煮左好多..但係一d味都無-,-
咁咪落辣椒醬食哂成碗囉~~
跟住就同珠出左街啦.,.
買左件衫..又買左條頸鏈..
條頸鏈隻介指好令..><所以買左..哈哈..
原本以為20點知40蚊--
買左件T-shirt..原本我都有件一樣嫁..但果件白色..
我今日買果件粉紅色..呵呵!!
去完旺角返黎長沙灣..
同左阿珠落龍威打機..
點知見到傻公、傻發佢地==
同阿方打拳皇輸左俾佢-o-
點解我屎左咁多嫁=.=
之前都贏到黃家豪佢...><
玩左陣就返左屋企啦--
聽日世界心臟日我班係其中一班抽要中去馬埸..
但1號風球就無得去啦..><
想去....tim

分類: 未分類 |