今朝返學勁大雨.....丫
把遮用黎擂風多過遮雨..搞到..
成身淋哂..腳又淋哂/.\
返到課室好鬼凍丫...><
miss 吳無返..呵..
兩堂英文訓覺..
訓覺小息又要落樓下問芬借書..
哈哈..!!同佢約好邊個帶咩書..
佢個死蠢咩都帶哂--話驚我唔帶書WO....
lunch 間仆街學校留人地lunch黎聽d垃圾..
英文一日一閱讀,,讀撚咩..哂我d錢又哂我d時間..屌鳩佢--
搞咪咁多野要我地做又要用我地d lunch時間..
今年個校長真係食屎大嫁/.\
1點3-4先放lunch..1點11又打鍾..><
司徒幫我買左麵=,=
食完返課室拎d書還返俾芬..跟住就訓覺@@
上pe果陣..司徒係度講鬼故..都唔恐怖既/.\
跟住去換完衫就放學..呵呵!!!!!
放學又要社大會..搞到4點半先放學/.\
返到屋企就買左d薯片同栗子..
哈哈!!!!!!!好好味..
傻發!!!!!

kai豪!!!
wakaka!~~

分類: 未分類 |