仆街....
今朝搭錯車..差d去左馬騮山..
好彩係馬騮山前一個站同阿珠落左車
白痴嫁/.\
86a 86c都返到學校..偏偏86b返唔到-,-pk
哈哈..我成日搭車都唔知../.\失敗
今日唔係想早d返都唔搭錯車啦..最衰部死人車..咁早黎/.\
佢唔黎我咪唔上囉..咁我咪唔洗搭錯車囉..
搞到又要係馬騮山果邊行返落去..返學d巴士又走鬼左..
搞到要行返學..><
放學陪司徒去左百扣..
見到個令仔@o@呵呵!
哈哈...
跟住芬陪左我搭地鐵啦/.\
返到屋企沖涼/.\haha>.<
屌.........唔撚寫啦/.\
你老娘>.<
分類: 未分類 |