嗚..幫芬問陳平借本中史書..
放學俾返佢啦--
死陳平又走左wo..我搵唔到佢..!!
咪將本書求其俾左個人囉==
去左等粟米換衫..
換完之後就走..見到林偉樂..同修皮==
問佢地本書去左邊..佢地話俾唔知乜水飛左去邊==
死啦--!!死陳平..><走乜走--
今日上頭兩堂英文堂..無無聊聊miss整d野就過一堂--
跟住就勁快上完兩堂..堂堂玩--
跟住兩堂中文就默書..哈哈...背默丫..
我頭兩堂英文溫左陣中文..
中文背默97分錯左1個字..真係勁==kaka
跟住改正作文..又同雞..森豪.kaka樹玩--
又落堂...呵~
跟住上中史..d人係度訓覺..
我係度發夢..死雞同森豪兩隻野成日整我..
整完我又扮哂野--係度屈人!!
math堂就做左兩三題數又放小息..
miss同d人講太多廢話--
跟住食完lunch..就上世史..哈哈!!
我地拎本chem簿出黎溫阿sir跟住無啦啦發癲
要我地收埋..
跟住森豪佢坐我後面佢係度訓覺--
隻手放左係我隔離..
佢拎住本chem簿..我就係度溫啦--kaka
跟住玩玩..雞d口水係森豪手度..佢唔知
kaka樹話佢知..佢就拎左本chem簿抹..
哈哈..雞以為係我笑得幾開心..
我話佢知..本簿係佢既..即搶返本簿..哈哈
之後森豪拎kaka樹筆袋抹..
kaka樹就即推左森豪落地下..哈哈!!
阿sir先叫我地唔好玩..
跟住訓覺..訓一陣又落堂//
之後兩堂chem..
默書丫--默30個英文字..先識12-3個..
d位置仲係默錯哂/.\
默完之後就 貼野..我無帶簿就企起身
雞未做哂..企係度幫佢遮住..等miss見唔到佢做--
跟住又係同佢地無聊聊地又落堂放學..哈哈~!
今日d日記係最長>w<無計心情好..
聽日唔洗返學啦..哈..
聽日同司徒去馬安山買校服..呵
分類: 未分類 |