今朝8點幾起左身..
玩電腦將d相整跑馬燈...但衰左!嗚
跟住無啦啦黎m丫..嗚嗚
之後勁痛..痛到而家...嗚嗚!!
痛到我喊..之前起麻有佢氹我...但係而家..…
已經變得好陌生..有d掛住佢..同佢一齊好開心好幸福..
就因為同佢幸福過開心..而家就孤單寂寞果陣諗返起..!!
回憶......跟本好難忘記..
唉..而家肚痛到我死丫..好痛好痛!!
又無人氹我>.<!!!!!
好後悔有人愛我果陣唔識珍惜..
搞到而家咁悶咁孤單..
但有時又覺得自己一個好..
都唔知點啦..唉..
仆街天文台..掛乜撚野3號風求丫..出面出緊太陽咁曬
佢整個3號風求搞到我無得去馬埸..
屌佢老母..!!!!鬼唔望條仆街出街俾車車死
食野食死..飲水飲死..行街仆死..
頭先睇d蛋糕卷搵到兩隻生日蛋糕好靚!!!!!!
唔知我生日果日有無人記得呢..
我諗都係得果2-3個記得嫁啦..哈哈!!
好掛住佢!!!又m痛..唉!!!!!今日真命苦...
屌佢老母--好撚痛丫...屌屌屌
分類: 未分類 |