今朝自己一個返學==
搭車跟住撞到肥婆琳-.-
咪同佢一齊返學囉...部車鬼咁多人..
去到唔知邊個站.."紋"到好臭..
唔知邊條仆街放屁==
lunch出左去食飯同粟米佢地..
見到黃帝山兩條柒頭1男1女..
勁撚樣衰丫...個男既樣到爆..
係度學人食煙..影衰哂..
今日上堂都無咩悶..好快過..
中文堂勁嘈..係度玩
跟住好快就放學啦--
行去搭地鐵撞到黃帝山兩條女..
1個係我小學..話好似識我..兩條戇鳩婆
-,-!!廢鬼事睬d唔識既人..太無聊又白痴..
中秋同黃帝山佢地d人完咖啡灣之後..
都唔係咁like..有條八婆..第一次見佢..同我講咪d撚野
煩撚到爆..又屈我like d低能仔..仆佢個街..
好撚肚痛丫而家--
珠黎左我屋企玩..完
分類: 未分類 |