呵呵!!!!
一早就返去同阿珠==
邊行邊傾計..好快就到學校..kaka
佢中秋想返我大陸果邊丫..仲想去東門..
我都幾想返==
lunch果陣..幾間學校一齊放..超多人..
白痴嫁..><
排隊買飯見到肥桀==
不過大家好似都唔識咁既..!
食飯果陣狂整咕粟米..哈哈
好好玩丫佢..
上pe果陣度高磅重..50 kg..161cm 呵.
.同上年一樣無重但矮左1cm既==
咕唔到咁多人重過我..真開心
放學就拉左芬陪我搭地鐵...
見到陳偉龍==
條死八公又叫我殭屍>o<
返到屋企細佬係度叫左佢落去買jolly shandy俾我飲==
真係正丫jolly shandy><
同kai豪仲有傻發玩icq..
兩個真白痴..><幾好玩...
唉...傻發肯俾我對住佢發癲^^
...........................................睇我幾時有精神病..哈哈
哩個世界真係好討厭、討厭。
生唔生存都唔重要..最好快撚d瓜老襯添==
前晚跟左傻發食左支煙...先知食煙都幾好..
仲有飲酒..哈哈!!!!!

分類: 未分類 |