今日真正==
d堂都無咁悶既..!!
哈哈!!
全班得3個女仔上dt包括我==
個龜sir好白痴..一d都唔洗驚佢!!
成日俾人串..呵
食完lunch我同芬去左公園玩千秋..
之後又返去冰冰樂等司徒同粟米
超多人丫..間野..><
之後就返左學校!!
我好少同我班d人講野==對佢地真係可以變自閉
lunch之後兩堂英文..miss請左下午假..兩堂都唔洗上..正
第一堂訓左覺..之後俾人嘈醒左..
第二堂..無老師黎代課..係課室聽d人嘈==
好慘..坐我附近d人全部3唔識7..
4點半返到屋企==沖完涼..
好叉悶...
果個正一死八公.....><哼
死八公臭八公
分類: 未分類 |