好野..q~~~~
今日淨係帶左數學返學==好彩其他堂d miss都無鬧
死啦d功課/.\好大喎
放學同粟米 司徒 芬 拉糕一齊走==
本來打算影學生相..最後都無影..
同拉糕一齊搭地鐵..之後佢黎左我屋企/.\
拎左3張作文紙之後走=.=
我落樓下買野食!o!
跟到屋企玩左陣電腦食完麵..就訓覺..
訓到5點幾..起身再玩囉/.\