今日10點幾起左身跟住同黃偉洪玩息信=.=
之後就玩電腦啦..玩到2點幾就同心心出左街
去完鑽石山就去左旺角
原本打算買書既..
最後都係拎左黎買衫褲==
之後返屋企食完飯落街買埋對鞋@o@
真係happy!!!哈
黃偉洪應承左10月17號我生日買果個魔天輪音樂盒送俾我
如果仲未俾人買左既佢先買=.=
到時佢唔買黎俾我就知死>o<!!!!
死啦...功課.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!