琴晚玩到今朝7點幾先返..
好悶..又唔多開心更加唔想講野/.\
>o<~仆街又要做功課..屌佢老母==
嘻...做哂功課 lu....
老豆今晚返左黎又買左燒鵝返黎食..
之後我又食..仲倒佢d酒飲==
佢話我似佢鍾意飲酒..好wo..kaka
之後就同佢傾下計..
佢同阿媽傾計又頂下佢地咀!!呵
之後佢仲俾左2百幾蚊我=.=
嘻!!好開心丫..佢同阿媽都咁鍚我>v<
但有時佢地唔準我做哩樣又唔準做果樣..
真係好憎佢地仲成日咒佢地死==
而家佢好少返黎屋企!!但係咁樣我地全家都好左好多-o-
中秋好想返大陸去bb度過丫..><
bb度又大又正==果邊仲有個公園~
唉...仲好想佢陪我返..但係無可能嫁啦!
分類: 未分類 |