今日同靜仲有佢d fd去睇戲..
個bb好鬼精靈可愛丫..
今日打算去買咪兩本作業..
最後都係無買到..
阿邊個狂打電話俾我..超煩丫..
都無聽過佢打d電話--
成20幾30個..正一變態佬..>o<
好彩..應該佢無我日記網址-o-
死啦d功課...聽日要做完佢..
今日同心心傾電話..希望f3同成班fd同班就好啦..><
今晚要扮嬲..隻死烏龜班八蛋先肯唔再叫我花名
kaka!!!!玩鋤d佢輸左..幾百分真係happy
係icq..add左個傻仔囉=^=
人又白痴~~講野又kind過人咁XD
哈哈..!!佢教我咁寫無計..成全佢
分類: 未分類 |