嗚..我地個個唔同班丫....><
fuck=,=
我班主任係miss吳..佢教我eng同pe==
死楊玉芬又話kk教我哩班pe=.=
好彩唔係je..哈哈
佢A班佢先係KK教..我今年E班就唔洗KK教..呵
成班無個識/.\
真係慘...唯有自閉咁過咪哩年..
我哩邊有間學校d校服好型丫..><
唔知咩名呢==
都好似幾差下既...f4一於轉過去==!!kaka
芬既家姊升唔到f4而家轉去私校讀..今日返學都唔見阿邊個--
睇黎佢都係升唔到班掛..>.<
今日係ok買野飲..佢話酒黎唔俾我買--仆街..
今朝咁早起身而家好累..訓覺..><
分類: 未分類 |