今日悶到我瓜老襯=.=
玩左幾次魔塔都係第8屠死q左..><
玩到我暈..
又無人上icq wo今日..><
悶死悶死..
黃偉洪又返學..死鄭輝豪又神經病..死司徒又掛住睇野..><
死菁又好似返左大陸><
死穆又悶得濟唔知死去邊..kaka
hAhE