8月15日果日夜晚..我地晚晚7點幾就出街係出面等==
華仔..阿蠢..家樂..阿旭 琴妹..仲有我..成日都得我地幾個..><
嘉儀同翠儀又早左出黎香港..
阿旭好cool好靚仔..著d衫又型..
琴妹話佢好少睬d女仔..但佢成日同我玩仲有傾計==
仲讚我靚女==!!哈哈..好開心..既都..
夜晚我喇琴妹仲有阿蠢仲有家樂玩(伏哩哩)
佢地搵到我同琴妹就請佢去網吧玩通頂==
最後有人報串..俾佢搵到==
之後去左水塘..天佑仲有阿薯..仲埋d布心仔係度釣魚@+@
之後班男仔..叫我過去..我唔過..佢地仲跑黎追我過==
好睬我跑得快..哈
阿蠢話我知..佢地琴日黎搵我=.=
點知真係黎搵我....
我無理到佢去..係婆婆屋企唔出去..之後佢地走左
第日夜晚佢地又黎釣魚..
琴妹黎婆婆屋企搵我..叫我去...佢話佢地迫佢帶我出去仲要我電話=,=
出到去好後悔..俾佢地拉住坐係度..
同我傾計..問我野仲有攬住我==仲係兩個男仔添..
痴線.....><
琴晚bb黎左婆婆度我地一齊訓..
bb成晚都痴住我同我玩丫..哈哈..
好開心..佢仲咀我又錫我好鬼得意..
今日哥哥既bb滿月..姊姊個bb都係同我玩..
係酒樓度..叫佢咀姊姊佢真係咀我..叫佢錫姊姊..佢都鍚..
d人望住笑..好鬼cute..叫佢咀肥姊姊(珍珍)
佢打佢==嘻...
而家咁..真係好開心好幸福@o@
鍾意溝仔就溝仔....玩就玩..買野就買野..哈哈
分類: 未分類 |