我要搵唔係mp3好聽既歌丫..><
成日係屋企無野做.....>!<
好野..聽日老豆可能帶我返大陸丫
不過唔準夜晚出街同d fd去玩==
去婆婆度住同玩bb><
兩個姪仔好得意丫..><
真開心..可以返去玩..!!!!!
嘻............................................
死馮啟康日日sd信息黎我手機..無聊..
本小姐唔得閒覆你..><去死喇!!再sd黎就鬧你
鄭輝豪<-知佢名喇==哈哈!!!!!!!!