嘻..今日訓到11點50分--正!
跟住玩電腦...
玩到好悶...又睇電視>.<
睇張豪龍..><
同黑色幽默玩傾icq..
夜晚又同佢玩又同死黃偉洪玩!!
輸死--
佢兩個都係我既克星..玩親都輸既..
>o<!!!!!!!
今日過得去喇--
都係好悶..><
XD@#$%^&*(@#$%^&*((#$%^&*