今日佢陪我去拆線..
一見到面果陣..佢就對我好冷淡咁..
我都唔知點好..兩個人..你行你既我行我既咁行去明愛
果陣唔知點..
拆完線之後去旺角..都係咁..一d都唔似拍拖..
佢上左書店我係樓下打俾司徒同佢傾電話
果個女仔同另一個女仔行埋黎..琴日就好煩..佢今日行埋黎講左句樣衰><
跟住鄧雞落左黎同佢傾計....掛...
丫..我都唔知做咩..
覺得好似俾人玩緊咁..
今晚要同佢講..如果你唔愛我既就早d同我講同我分手>.<
而家覺得佢愈來愈唔愛我一d都唔緊我既..
而且都無將我d野或講既野放係心..
夜晚同佢傾電話..佢打俾我..但又好似係我阻住佢煩住佢咁..><
好想分手..但係..又好唔捨得佢咁..
不過如果佢唔再愛我既..我幾唔捨得都好..都會放手..

分類: 未分類 |