好開心丫.........
老公送左隻戎指俾我
係icq肥甘又無喇喇鬧我--
條友都有問題既..
不過我都唔得閒理佢..
反正今晚咁多電視睇都無乜時間理咪d無謂人!!
成日都唔抵得我係度嘈我-w-
嘻......好開心好幸福丫而家......
穆......琴晚打唔到字so無理你..今日又唔見你上線><