好鬼悶丫!!今日考科學同普通話..好易丫~
我諗我一定合格姐…我世史咕唔到有27.5分丫..好開心丫..
哈哈~聽日考世史都唔鬼洗溫==我出年讀硬dt..可能入唔到家政..><
今日放學又落雨==正丫..同鄧雞傻公阿珠d fd一齊走..
跟住我同阿湯淋雨走..鄧雞同傻公就走唔知去邊喇= =
好正丫淋雨..可惜d雨唔夠大~哈哈!!
返到學企就食野喇..跟住同阿方傾icq~
再之後就同穆傾icq 好耐無同佢傾過lu~
係屋企勁悶..聽歌..玩icq..整日記..學下d閃字語法..
哈哈..好開心丫..終於整到我想整既野..
今日22號..聽日23號..頭文未D上影丫..><
但係..無咩錢==想星期6先睇==
學校俾返錢我..又要我老豆老母簽名..><正仆街黎…


分類: 未分類 |