哈哈..今日終玩完..
散左之後覺得成個輕鬆哂..d fd個個都好關心我同哄我..哈哈
鄧雞同我講做返朋友ok?
如果做到既一定做既^^我都無乜所謂
朋友真係比做情人更加開心
唔洗理對方開唔開心
唔洗理對方愛唔愛自己
唔洗理對方感受~
哈哈..今日同康傾icq..我話將來要嫁個
又靚仔又有型又有錢又愛我又專一既男人
如果無哩d條件我都唔會嫁..哈
鋒仲記得我仲關心我..都好開心..
d男仔fd比女仔fd更加關心我==
睇黎我都係鍾意同d男仔做fd多d=,=
鋒..你話希望今年陪到我過生日..
如果我生日你記得既就約我喇..我都會同你過收你份禮物..哈
生日有無人記得都唔重要lu..
有無人鍾意有無人愛更加唔重要..
因為就算鍾意就算愛都會有一日討厭
今日差唔多無喊過好開心..以後都要開開心心就好lu
分類: 未分類 |